Obrady rozpoczęto o godzinie 15:00. Przewodniczący powitał radnych oraz osoby oglądające transmisję.
Obecnych było 21 radnych, co pozwoliło stwierdzić zdolność Rady do podejmowania uchwał.
Prezydent zaproponował poszerzenie porządku obrad o dwa punkty: 8.17 dotyczący pomocy finansowej dla Międzygminnego Związku Komunikacyjnego w Jastrzębiu-Zdroju oraz 8.18 dotyczący porozumienia w sprawie publicznego transportu zbiorowego. Oba wnioski przeszły jednogłośnie.
Protokół został przyjęty jednogłośnie przez 21 radnych.
Prezydent przedstawił informacje na temat wniesionych wkładów do spółki ZTK.
Prezydent przedstawił stan realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2023/2024.
Dyrektor Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju przedstawił możliwości zatrudnienia skazanych oraz zapotrzebowanie na ich pracę.
Pani Skarbnik przedstawiła zmiany w budżecie, głównie dotyczące oświaty. Uchwała została pozytywnie zaopiniowana przez wszystkie komisje i przyjęta jednogłośnie przez 22 radnych.
Przedstawiono zmiany w WPF na lata 2024-2047. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 22 radnych.
Prezydent przedstawił projekt uchwały dotyczący zastawu rejestrowego na udziałach w spółce. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 23 radnych.
Przedstawiono zmiany w umowie dzierżawy. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 23 radnych.
Przedstawiono projekt dotyczący zamiany nieruchomości. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 23 radnych.
Przedstawiono projekt uchwały w sprawie nabycia prawa użytkowania wieczystego. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 23 radnych.
Przedstawiono projekt uchwały dotyczący nadzoru nad placówkami. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 22 radnych.
Przedstawiono projekt uchwały dotyczący obniżek dla kierowników. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 22 radnych.
Przedstawiono projekt uchwały dotyczący wynajmu lokali. Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 20 radnych.
Omówiono kilka porozumień związanych z transportem publicznym. Uchwały zostały przyjęte jednogłośnie.
Przedstawiono kwotę 2034665,81 zł na pomoc. Uchwała została przyjęta przez 21 radnych.
Przedstawiono porozumienie dotyczące transportu. Uchwała została przyjęta jednogłośnie.
Prezydent przedstawił sprawozdanie z działalności oraz realizacji zadań inwestycyjnych.
Radni składali interpelacje dotyczące m.in. doświetlenia chodników, zmiany oznakowania dróg oraz planów budowy infrastruktury.
Radni podziękowali za współpracę oraz przedstawili dodatkowe wnioski dotyczące bezpieczeństwa na drogach oraz planów inwestycyjnych.
Obrady zakończono o godzinie 18:30. Najbliższa sesja planowana jest na 19 grudnia 2024 roku.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.